marți, 27 martie 2012

O confesiune cât un cântec


I give her all my love
That's all I do
And if you saw my love
You'd love her too
I love her
She gives me everything
And tenderly
The kiss my lover brings
She brings to me
And I love her
A love like ours
Could never die
As long as I
Have you near me
Bright are the stars that shine
Dark is the sky
I know this love of mine
Will never die
And I love her

Ascultați și versiunea romantică, cântată de „bătrânul” Iglesias și propusă de Incertitudini:

8 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=7-NNbMZrt28

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce mie tot varianta Beatles imi place mai mult. Poate pentru ca asta e prima varianta pe care am ascultat-o si tot ce a venit dupa ea intra in categoria "imitatie", poate pentru ca varianta prima imni aduce aminte de vremurile cand ascultam Beatles si Uriah Heep Si Deep Purple si Moody Blues, pe cand varianta Iglesias nu imi trezeste nici o amintire. Dar cine a ascultat vocile celor 4 Beatlesi nu poate sa nu ramana cu nostalgia acelor vremuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Marine, dar si romantismul glasului lui Iglesias merita apreciat...

      Ștergere
    2. Nu zic ca nu. Eu am spus doar ce imi place mie mai mult. Iglesias e o voce. Beatles este un spirit, o atitudine , o filozofie, o epcoca.

      Ștergere