joi, 11 martie 2021

Ca din carte

 Din Carte aflu că sufletul cu care te iubesc atât de tare

Este al lui Dumnezeu, care mi l-a lăsat mie

O clipă doar, cât să trăiesc cu el și să te iubesc pe tine

Doar ca să i-l dau Bunului la sfârștiul clipei

Iar Bunul Dumnezeu o să mă judece

Despre cât de mototolit sau de împodobit îi vine înapoi

Sufletul Său, dat mie în grijă pentru o clipă, fără să mă întrebe.


Doar tu poți fi salvarea mea la judecata aceea

Doar tu poți să mărturisești că ai împodobit suflarea mea

Cu nestemate și smaralde și perle de abis strălucitoare

De fiecare dată când ți-am spus că ție îți dau iubirea

Iar tu m-ai sărutat pecetluit ca răspuns de confirmare

Că la sfârștiul clipei vei trimte veste din poveste

Lui Dumnezeu și cui o mai vrea să știe despre mine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu